Film, sinema, dizi yorumları ve incelemeleri, eğlenceli videolar ve daha fazlası. Yeni videoları takip etmek için kanala abone olmayı unutmayın. Bu arada ben Murat Soner. Uzun yıllar radyo programlarından aşina olduğum mikrofona bu kez kamerayı da ekledim. Ben bu videoları çekerken çok eğleniyorum, gelin beraber eğlenelim.\n\nSosyal medya hesaplarım;\n\nInstagram: instagram.com/muratsoner\nTwitter: twitter.com/muratsoner\nFacebook: facebook.com/muratsonerdinleyenler\n\nWeb Sitem: www.muratsoner.com/

  • 100
  • 141

YORUMLAR

  1. Nursena Koca

    7.48: kesin beni birkaç bölüm sonra yakacaklar diyen kulübe. Ve son bölüm fragmanında kulübeyi yakmaları 👏🏻👏🏻👏🏻

  2. Kerim Atasoy

    Bu video ana sayfamda çıkmayı bırakırsa artık paşha fencer reklamını atlamadan izleyecem o derece sen düşün yani

  3. Özgejenlove

    Yaw abi Allah rızası için A.RIZA'yı çek lütfenn!!!!

  4. Züheyr Gündüz

    MARAŞLIIIIIIIIII

  5. Berat Dogan

    Bana sana bunları izlediğin için acıyorum

  6. nazar yener

    Ya acip acip izliyorum cok komikkkk

  7. KAN GÖZ

    abi keşke yapsalar yapsalar diyelimki harbi güzel bi şeyler çıkar bu da en büyük örnek olabilir

  8. SİMSELLA

    0:28 1 videonu izledim 2. videoyu açıp abone oldum şuan 13. Videonu izliyorum

  9. R. Sigin

    Facebook da paylasm a imkani yok

  10. The Witcher

    Bu kadar yardiktan sonra gider orda program vs yaparsan gözümden cok dusersin haberin olsun. Hersey para degll. Kaldiki bu abone ve izlenmeyle kendini satin aldirtmana gerek yok. Haberin olsun :d

  11. Sudenaz Demir

    👏👌👍

  12. Hêvî Tay

    Cımılcıncınseven kısmını her gün dinlesem her günde de gülerim :))

  13. osman karadağ

    Abi salsak mı ya yıldım, insanlara yıllardır “bakın bu yanlış, kötü örnek koyarak şuça teşvik ediyorlar” diyorum diyoruz ama ne yazık ki sesimizi duyuramıyoruz.

  14. fatih atıcı

    Hocam ne yaptınız yahu? Bir kitaptan uyarlanan dizi diyerek Twilight muamelesi yaptığınız roman, bilimkurgu klasiklerinden, Aldoux Huxley'in muhteşem bir eseri. O 3 yasak da zaten bir sen, bir ben, bir de bebek misali mutluluğun tarifi olarak değil; tam aksine, bizzat yazarın kurduğu, başta ütopik görünen ama sonunda bir distopya olduğu anlaşılan bir gelecekte, kitleleri hedonizm ile düşünmekten, sorgulamaktan uzaklaştırmak için kullanılan kontrol sistemi olarak resmediliyor. Hatta romanın anlattığı dünyada, soma adı verilen ve insanı sürekli yapay bir mutlulukla avutan bir uyuşturucunun, herkes tarafından kullanımı da zorunlu. Ve romanın sonunda bütün bunlar, korkunç şeyler olarak ortaya konuyor. Zaten bu yönüyle, yazıldığı dönemde, bugünün konformist tüketim toplumlarını öngörmesi ve modernitenin sonuçlarından biri olan hedonizmi eleştirmesiyle ün yapmış bir eser. Yani aslında dizinin hikayesinde ayıplar gibi söylediğiniz şeyler, bizzat eserin kendisinin hedef aldığı ve insanı insanlıktan çıkaran çarpıklıklar olarak tasvir ettiği şeyler.

  15. Kevser X

    hükümsüz'e kadar dayanabilmiştim ama hükümsüzde gerçekten midem bulandı

  16. Ahmet Turan

    Sondaki kadın kim diyenler için, bilmiyorum

  17. Cennet Yürük

    Abi sen hiç dizi yada filim izliyormusun?

  18. Ecem Ekici

    Abi o taployu yapmışsın anlattında ben bişey anlamadım matematikdeki danklem daha kolay ya

  19. SALİH BİÇER

    Logosu bu paint ten 15 saniyede yaptm

  20. KeyfineBakBeYa

    abi sen ne izliyon

  21. Mert Çağlar Akyıldız

    abi riverdale videosu yapar mısın lütfen

  22. KeyfineBakBeYa

    abi sen ne izliyon

    1. Oğuz Sasi'nin Beyin Hücreleri

      Keyfine Baq Kardeşşim Beaaaa😅

  23. Ateşin elinde çevirdiği baston

    Hekimoğlu gelsiin üstad

  24. Ceren Ferik

    Ben exxen'de sadece yetiş zeynep ve masterchef junior beğendim onlarıda sadece tv8de izledim zaten

  25. yasemin mutlu

    İnşallah sizi de oraya almazlar 🤔

  26. Pelin Satı

    Murat abi alakasız olucak ama kızının adı ne?

  27. Fahri Güngör

    Abi sen önceden normal konuşuyodun, kaşlarını böyle aşa yukarı yapmıyodun. Nie şimdi böyle tuhaf konuşup kaşlarını oynatıp duruyosun, yani ne güzel şeyler anlatıyosn, ne gerek var bunlara?

  28. Pelinsu Mete

    Gerçekten anlat her detayıyla

  29. Mr X

    Murat Soner acımamış yine adammmmmm 😅😅😅

  30. turan ay

    Son yaz yada maraşlı inceleme yaparmısın murat abi

  31. RıfkıBey Yollarda

    Umarım bir gün güzel ülkemde bütün diziler başta kırmızı oda esra erol un sundugu ve benzeri programlar exxen de yayınlanır ve şiddetle umarımki bu platform öğle pahali olsunki saygı değer vatandaşlarımız izleyemesin ne güzel olurdu cok güzel olurdu pek güzel olurdu kısaca muhteşem olurdu 🆘🆘🆘

  32. Cemrxex

    D smart kullanıyoruz ve gayet iyi bence özel film kanalları var hatta pandemiye özel belgesel kanallarını açtılar bence gayet iyi kendi intide var

  33. İlyas Bodur

    İlk müzikal dizi MUCK tu

  34. LamBda

    aga netflix falan izlemem ben sabah akşam kurtlar vadisi agaa kurlar vadisi dizisiyle iligi video ceksene murat abi :)

  35. Beraat Emir Aktaş

    4:53 ne anlama geliyor

  36. Cansu Duman

    sıradakı kurban karaca

  37. Hayat Bir Rüya

    Walla exxeni falan bilmem ama TRstart premium aile paketi alıyorsun, reklamsız müzik, dizi özel içerikler vs full herşeyi izleyip indirebiliyorsun. Aha sana all-in-one platform Hem ucuz, hem de paran izlediğin içerik üreticilerine giderek destek oluyorsun.

  38. Norm Ender

    Son yaz

  39. Furkan Yeniay

    Maraşlı gelsin +1

  40. Hayatzoraga

    3:45 sinirim bozuldu xpwjxpwhcpwvkx

  41. İrem

    Kapanış çok iyi ya hdbdhbdhfb

  42. trend setter

    Tv içerikleri bir kenara TRstart videolarında söylenen şeyleri de yorumlara kelimesi kelimesine atasözü gibi yazıyorlar. Senin videolarına da yapıyorlar. Çok anlamsız..

  43. Berşan AKAN

    Destek yorumu

  44. Cem Kızıl

    12,000 TL biraz az değil mi abi ?

  45. *КайФаРиК *

    *1:43** Evliya degilmi bu ÇGH oynayan))*

  46. KULDAR

    Abi sıfır bir dizi ve filmini yorulasanıza

  47. SaykoDeli

    Murat abi Kanıt dizisini inceler misin?

  48. Abdulkadir TÜRK

    Abi çok reklam var

  49. Ege şanlı

    Bi süper güçlü çocuklar (ergenden küçük) olan türk dizisi vardı. X-Man'den hallice metal kıpırdatanı , akıl okuyanı , donkundumu max HP vereni falan vardı. Aklıma gelip gelip duruyor ne zaman hep aynı halt dendiğinde. Uyarlamamı harbimi diye bakacam adı yok aklımda.

  50. Süleyman Sarıaltun

    Abi like

  51. Ahmet Kemal AKGÜN

    7:52 jaslkdjalkdjalskdj

  52. Kenan Soydaş

    Zaten bir tane Deadpool çakması akıncı vardı, bu sefer de Batman çakması akıncı yapalım demişler. Kırmayalım diye "yapıcı eleştiri" süsü vermeye gerek yok. İzleyicinin aklıyla alay eden diziler olduğu sürece bu tür mecralarda itin götüne sokmak lazım. Hoş gerçi bizim insanımız da böyle aptalca dizileri ayıla bayıla izler ya.

    1. Oğuz Sasi'nin Beyin Hücreleri

      öyle...

  53. İsmail Moldibi

    abi bu reklamı bi anda geçirme işini senden iyi yapan yok helal olsun

  54. Salih Aksu

    Bir gün acun seni satın alacak diye çok korkuyorum 🤣

  55. Nhd Yaz

    2021 👍

  56. Okan Cankurtaran

    İzlemeden ilke atıyorum kötü olma ihtimali yok

  57. aliriza saygin

    Sahne hayırlı olsun

  58. Clara Oswold

    Sonunda haykırdım jsjsjjsjshs Şu yapımcılar falan hâla nasıl Murat Soner'den fikir almadan bir işe başlıyor aklım almıyor valla. Gidin bi sorun bi edin nasıl yapılır ya

  59. EmBeR

    sırf murat sonerin agzına düşmemek icin film dizi cekmezdim :D cok iyi yerden yere vuruyor ve ilginc kısmıda cok haklı söylediklerinde

  60. AYDIN Özler

    siyah ekran güzel olmuş göz yormuyor bence. teşekkürler

  61. BenimGibiBirGünSendeÖleceksin

    Aga Tencereyi yuvarlayıp kapağı tam oturmuşsun! 🗯

  62. ayberk kurt

    bence türk dizilerinde bakışarak konuşuluyo

  63. ertgrl hakan

    belkide hiç biri

  64. Lactea Via

    Hiçkimse: Murat abi: AYLADIR(6:53)

  65. Nisanur Çelik

    Saat tam 03.00 ve ben haykırıyorum ĞAÖWŞWÖWĞEÖLFMCLXMSPWÖPDMCLXMXPÖXLXLXŞXLX

    1. Nisanur Çelik

      6:09

  66. ayberk kurt

    eskiden holding denince aklıma kravatlı adamlar gelirdi, şimdi yasak elma geliyo

  67. Nelly Aura

    Aslında mantıksız olan şeyleri rasyonelize ettik

  68. Ahmet Göthe çakar

    Utandım aq

  69. Kaveh Hemmati

    Bi diziler olmasa nasil para kazanacan aceba

  70. bilal.k68

    Emeğine sağlık abi herzaman ki gibi güzel olmuş

  71. Ömer Kurtuluş

    Mimiklerin neden bu kadar çirkin kanka

  72. Abdulkadir Uyanık

    Taklitler, jest ve mimikler.. "Şıkışıkıdıjdıj" unutmadığım bi seslendirme zaten. Sen bu işin en iyisisin. Sıkılmadan izlemeye devam edeceğim Murat Soner!

  73. ƊƛƦƘƇƦƳ

    Güzel video olmuş ellerine sağlık

  74. ayberk kurt

    murat soner' e saydıranlar, bir bölümü 20 dk olan türk web dizilerine "20 dk bölümmü olur " diyenler. ben onlara "YASAK ELMA kabilesi" diyorum

  75. İrem Keskin

    "Gölgede kalırsan güneşe hiçbir zaman çıkamazsın." 🤣😁

  76. Emir Can Hazar

    Komik adamsın kral

  77. Vildan

    Ne izledim ben

  78. Valar Morghules

    Abi merhaba. Uzun süredir takip ediyorım seni ve bi kaç şey söylemek istedim. İnsanların senden duymak istediği, söylemeni umduğu şeyleri söylediğini düşünüyorum. Bunu "tuttuğu" için ya da bilinçsiz olarak mı yapıyosun bilmiyorum ama iki türlü de bi gün unutulacağını biliyorum. Ne yapman gerektiğini bilmiyorum bilsem kendim yaparım aq. Ama stratejini değiştirmeni öneriyorum çünkü bokunu çıkardın. Saygılar.