İnternet Televizyonu

  • 100
  • 230

YORUMLAR

  1. Kalem emr

    Bıktık yahu bu ülkeden gidicem sabit hiçbirşey yok

  2. ALP ÖZYETİŞEN

    1:25:08 dinlerken konuyu unuttum valla.

  3. Mkara Kata

    Röportaj olayı güzel olmuş 😅

  4. Nisanin Annesii

    Şevket Çoruh Mevzular'a gelmeli ✅

  5. Witcherli Selo

    Oğuzhan abi kıskanacaksan çekmeseydin çocuğa demediğini bırakmadın çocuk yıllardır böyle yaşamıyor sonuçta ben izlerken utandım çocuğun yerine

  6. doğukan aytekin

    ÖZGE BORAK NE ÇAKIYOR BE

  7. Oğuz Kağan

    Okan Bayülgen candır

  8. Kara Gündüz

    Elraennnn

  9. Şamil ŞAHİN

    Allah aşkına Özgür uysalı konuşturacağın bir bölüm çek abi kurban olayım adam geldi güldü gitti

  10. Taklacı TV

    ulan şurda kafamız zaten dumanlı neşemiz yerine gelsin diyoruz pinç açıyoruz orda da ülkenin ekomomisine siyasetine çakıyolar la bi durun aq burda bari bi neşelenek izin verin la da yeter ne istiyonuz bu ülkenin gençlerinden bi salın la bizi ne bok yiyosa yesinler siyasiler benim neşelenmek için açtığım şu kısacık dar vaktimin içine etme mevzularda yap başka bişi de yap umrumda olmaz izlemiomda zaten bu tarzda videoları çünkü ben bu şeylerden çok çabuk morali bozulan bi insanım sizin yaptığınız oluyormu şimdi ayıp beeeee

  11. Furkan Yücedağ

    Leyla ile Mecnun büyük dizidir bana Kral Feridyi tanıtan Türkiye'nin en büyük dizilerinden biri

  12. Ahmet Yiğit Özdemir

    27:20

  13. Murat Çiftçi

    Ağzına yüreğine sağlık kardeşim. Güzel özetlemişsin.

  14. Mehmet Aygün

    En soldaki arkadaşa bayıldım ön plana çıkarın lütfen

  15. Ayşegül Batı

    Serinin devamı gelsin

  16. AND! SENCER

    29:38 Çocuğun saçına bakın

  17. Ayşegül Batı

    Devamı ne zmn gelicek

  18. bi_ rota

    Ses olayı sadece bende mi oluyor yaa

  19. mustafa şahin

    Yıl 2020 tarih dersine geldik:)

  20. Yasemin Demirel

    4.30 dk o kelimeleri ben mi yanlış duydum abi o kadar da küçülme yani

  21. Kerem Kocabaş

    Yaklaşık 5 aydır eleman arıyoruz tek yapıcakları onu bunu vermek bi de kendini geliştirmek ve hiç talep yok 5 aydır

  22. Kerem Kocabaş

    Abi ellerinize sağlık artık Aykut Elmas gelsin

  23. Aysima 78

    28:49 kopacağı belliydi KSBDODGİSDVOSVDİDNDKDN

  24. RADOME

    Oğlum en doğru bu adam konuşuyor

  25. Faruk KILIÇ

    Ya abi lutfen yok o gelsin yok bu gelsin diye saçma sapan yorumlar atmayın. Bu bolumde onca güzel şey konuşuldu onlar hakkında hiç mi fikriniz yok

  26. Alya Aydın

    Oğuzhan abi sağlık mutluluk dilemiycem dediği için bu yıl böyle oldu Sıkwnwskk2mskkkwmsk

  27. RADOME

    Çok efendi kadın

  28. Semih Erkök

    sen ATV de diziyemi başladın olayı çok iyiydi asfdasfasafd

  29. RADOME

    Keşke orduyu da sorsaydınız ordu ne olacak diye

  30. Ümmü Gülsüm Özdemir

    Abi konumuzdan alakasızda cevaplarsan cok sevinirim babalada biraz aşagılara indim pi cemiyeti bolumu var pi cemiyetidemi senin

  31. Zailben

    trstart.net/top/mtykoZp9k72Ck7I/video.html

  32. Ahmet Gürsoy

    Ne var izleyemi lan

  33. Yusuf Birdal

    Beğendim

  34. Mehmetxtii

    Hangi malın yorumu tuttu acaba

  35. Tuğrul Kıyıcı

    #ataberkdoğanısakallıistiyoruz

  36. Öznur Dursun

    Lütfen artık Tolga Çevik'i konuk alır mısınız?

  37. zeynepp

    dislike atanların kafasını bi kontrol etmek isterim

  38. Tarık BEY

    woofmotorspremium gelin lan

  39. Gülsu Yıldırım

    olm videoyu 10. ayda izledim izlerken sürekli 2020 ye küfür ediyom

  40. Çiğdem Yıldırım

    4:32 o kadar haklı ki..

  41. Karışık Tube

    bardagın yansımasını niye babala yapmadınız

  42. Hayattan Herşey

    Rönt te 2 erkek 2 kız bide heyvan profili röntleyin

  43. onur Keleş

    günümüzde bilgili bilinçlendirici ve mantıklı içeriklerin yerine saçma sapan şeylerin daha önde olması kötü

  44. Batuhan Yücel

    Hasan Can Kaya gelsin +1leyin

  45. Hakan özdemir

    Kusura bakmayın doğrular konuşuldu

  46. Sultan Ay

    iyi güzzel hoş konuşun diyorsun da konuşturmuyorlar be abi

  47. Harun BERKAY GÜNEŞ

    ABİ HİKAYELERE AZ YER VERİYORSUN GÜLÜYORUM AMA KAHKAHA ATAMIYORUM ANLATSANA YA BİRAZ DAHA FAZLA :)

  48. Emre Alparslan Yılmaz

    Yolunuz açık olsun.Allah sizden razı olsun bize gerçekten okuldan bile öğrenemediğim konularda aydınlatıyorsunuz :)

  49. Fatih Aydın

    En kötü yanı bitmesi...

    1. Fatih Aydın

      küfür etmeyin la

  50. Sultan Ay

    Ya abi baştan sona kadar izliyorum bi noktada güldürüyorsun sonra o gülümseme yapışıyor suratıma çenemin ağrısına düzeliyorum sonra yine yeniden yüzümü güldürüyorsun😂 yine yine yeniden. . ağzına yüreğine sağlık yine harika olmuş program 😂😂

  51. Selim CEYLAN

    Röportaj Adam'dan gelenler 1:02:02 de.

  52. MEHMET KEREM BAYRAM

    2020 den selamlar not:son çok güzel

  53. TURAN DAŞKIRAN

    4:32 doğru söz

  54. Azat Timuroğlu

    Abi benide rönte alır.ısın meetazat91

  55. CASHAN izim

    Benim: Kurt K-9 polis köpeği Kedi Balık

  56. eren kozak

    @Babala TV senin kadar haklı birisi daha yok

  57. Zamanda Yolculuk

    bu nasıl Coolar ya

  58. umut Çoşkun

    Oğuzhan Uğur dominiği örgütledi

  59. Ezgi Özkan

    batman dövmesi neden keko kskskks

  60. Ilahe Xelilzade

    Paolo Kolho - Cimyacı

  61. Gülçin Alkışlar

    Ne tatlı biriymiş Simge tanımış oldum. Bu arada babasının ölümü sonrası yaşadıkları beni sarstı. Gidip sarılmsk istedim resmen

  62. Ali Yavuz

    Hasan Can Kaya'yı konuk alsana

  63. Serhat Tok

    Mevzular çekmediğin için ihtiyacımızı burdan karsiliyoruz oguzhan reis

  64. Taha Ozen

    Devam la devam tutar bu mük proDİCKsiyon skcnpsmcpsmcpzmc

  65. Mehmet Ali Salep

    Milyarder yazacaktınız herhaldr

  66. BİR YARIM BARDAK

    CAN BONOMO için:"O ben olsam bari." #obenolsambari

  67. Hasan Daldaban

    Abi ya sansürü kaldır yada küfür etme bence sansürü kullanma sansür sesi dinlemeye gelmiyoruz.

  68. Safa Eldem

    7:08 de bahsettiği çocuğun haklı olduğunu 6 ay sonra gördük ülkece...

  69. Kerem Karyüz

    HASAN CAN KAYA'YI İSTİYORUZ

  70. ÇINAR TURHAN

    abi abdulhamitjhan hakkında bir mevzular bölümü çekermisn ?

  71. Murat Altinezmez

    kumarmaz

  72. Fırat Sevinç

    <3

  73. Varrior

    halil sezainin dışarda olması adil değil adam kaçıyor kovalamaya devam ediyor adam artık nasıl bir durumdaysa son duasını ediyor " ezan mı okuyorsun" diyip vuruyor

  74. yunus emre yıldırım

    Bence halil sezaiye yapılan bir kumpazdı sevmeyen veya hasım düşmanları tarafından yapılmış olan bir kumpaza veya oyuna sürüklenmişte olabilir kendi elleriylede o kumpaza oyun sürüklenmiş olabilir

  75. Selin Irmak

    Abi bi tolga çevik'i getiirr

  76. Bir Netflix

    15:05

  77. Lu Na

    130 yasinda emekli olucam demesi jdkwskkskdkd

  78. balık var olta yok

    Adam laf sokmuyor,lafı ortaya koyuyor isteyen istediği yere sokuyor arkadaşlar muazzam olay 😂