BURÇLAR DÜĞÜN ÖNCESİ MOBİLYA MAĞAZASINDAN NASIL ALIŞVERİŞ YAPAR ?

MorKomedyen

193 B görünümler26

    BURÇLAR NE KADAR FARKLI VE GARİP HAREKETLER EDEBİLİRKİ DEMEYİN?
    Bu videomuzda özellikle kadınların çok sevdiği düğün öncesi ev alışverişi mobilya Dekorasyon ve ev düzme üzerine MAZELLO mobilya işbirliği ve Sponsorlu ile burçların kanepe, koltuk takımı ,yatak odası takımı ,yemek odası takımı seçerken neler yapabileceklerini sizlere komik bir dille anlatmaya çalıştım.
    Sonuna kadar izlediğiniz için ve yorum ve likeleriniz ile bana destek verdiğiniz için sonsuz teşekkürler
    SİZLERİN TAVSİYESİ İLE BULDUĞUMUZ MAZELLO MAGAZAINDAN KENDİ EVİME YATAK ODASI TV ÜNİTESİ VE OTURMA GRUBU ALDIM. GAYET ŞIK VE KULLNIŞLI GÜLER YÜZLÜ BİR FİRMA.
    AYRINTILI BİLGİ : mazello.com/
    ----------😂😂-------------------ÇEKİLİŞ----------😂😂----------------------------------
    1 KİŞİYE SALINCAK ÇEKİLİŞİ İÇİN
    BU VİDEOYU BEGENEREK YORUMLARA KATILDIM YAZ.
    SONRADA
    MAZELLO İNSTA : mazellomobilya
    İNSTAGRAM SAYFASINI TAKİP EDİP SON PAYLAŞIMINA 'morkomedyen' yazmanız yeterlidir.
    ÇEKİLİŞ SONUCU PAZAR AKŞAMI MORKOMEDYEN İNSTAGRAMSAYFASINDAN DUYURALACAKTIR.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    🔹 Kanalıma ABONE olma linki
    trstart.net
    🔹 İNSTAGRAM hesabımdan takip edebilirsiniz
    morkomedyen

    🔹 EN SEVİLEN VİDEOLARIM
    🔹KORONADAN KORUNMA YOLLARI
    trstart.net/top/tc6FmamAccWJidQ/video.html
    🔹HANGİ BURÇ PARA DAĞITIP YEMEĞE ALTIN TOZU KOYMAYA ÇALIŞTI
    trstart.net/top/kKl9Z6ufn8dsdrY/video.html
    🔹MORKOMEDYEN İLE BURÇLAR TV PROGRAMLARINDA
    trstart.net/top/1rtppWWOmdhketA/video.html
    🔹FENOMENLERİN BURÇLARINI TAHMİN ETTİK
    trstart.net/top/2ayjlKRxn7WtYqo/video.html
    🔹Burçlar Anne Karnında Doğumu Beklerken
    trstart.net/top/k7B7fK1xlayCksw/video.html
    Merhaba Marco canlar ben Morkomedyen Murat Genç. Yaklaşık iki yıldır hem Instagram’da hem de TRstart platformunda özellikle burçlar Tımarhanesi tiplemeleriyle beni çok sevdiniz beğendiniz ve buralara getirdiniz .Bundan sonra da sizlerin destekleri ile daha ilerlere daha güzel işlere imza atmak için elinden geleni yapacağıma sizlere söz veriyorum. Desteğinizi linklerinizi yorumlarinizi paylaşmalarınızı benden esirgemez ve hep yanımda olursanız sizlerle çok güzel günler görebileceğimize eminim. .Beni hep desteklediğiniz ve hep yanımda olduğunuz için sizlere sonsuz teşekkürler

    katma 7 gün önce

    YORUMLAR

    1. MorKomedyen

      Emege saygı bir like bir yorum . Unuttum bir mazeret degildir 🥴 villa salıncagı çekilişine katılmak için acıklamaları okuyabilirsiniz

      1. Gizem Burak

        Abi iyi güzel hoş yapıyosun gülüyoruz da artık sürekli bel altı şakalar yapmasan daha çok izleyenin olcak

      2. Aysel Akarsu

        like +yorum tabikide evet😜

      3. Zelal Geleri

        Abi bize ver lütfen salıncak bizim

      4. Enes talha Haylaz

        Ama Instagram olmayınca bn 😥(balık olunca 🤫)

      5. Elif Mta

        👍

    2. Gacha Life Gurmesi

      Aykut Elmas ve senin sayende sakalsız ve bıyıksız kadın gördüğümde garibime gidiyor...

    3. Safiye Sağlar

      Aslan benim

    4. Madina Durdybayeva

      Abi yeni videoyu ne zaman atıcan 🤗😍🤨😍🤗🤗🤗😍😍😍😍

    5. Songül AKIN

      Yay çok uygun 😊

    6. Rabia Berra Sargin

      Katıldım

    7. Tuana Özge

      Uzun zamandan beri bakmamıştım iyi geldi ♡♡♡

    8. Tuana Özge

      Harika yaaaaaa♡♡♡♡

    9. Derya Geyik

      Çok güzel yaa

    10. eylül öztürk

      lütfen burçlar eba destek noktalarında gelebilir mi

    11. Türkan Güneş

      Başağa artık temizlik yorumu yapmayın sıkıcı oluyor

    12. NERGİZ Karacacn

      Oglagı sarıp sarıp baştan izledim

    13. Muhammet emin Pehlivan

      Burçlar ergen olursa çek artık yaaaa görüyosun yorumu takmıyosunn amacın ne bide uzun videolar çek ÖZELLİKLE burçlar ergen olursa videosu çekince uzun olsun okadar video bekliyoruz bu çıkıyo

    14. tamaranas'ca hayat

      Morkomedyen

    15. Sümeyye Yalçın

      Bende Oğlak burcuyum , aynı ben 😂😂😂

    16. kübra karabılut

      Videolarınıza bayılıyorum 😂

    17. kübra karabılut

      Katıldım.

    18. Gülbahar Buğday

      😁😁😁hepsi bir birinden güzel olmuş yine eline emeğine sağlık abi😅😅😅

    19. Özge Özsoy

      Katıldım.

    20. Elif Özkan

      3:35 aynı ben😂

    21. Elif Özkan

      katıldım

    22. Zeynep Zeynep

      .

    23. Özgenur Çaputlu

      Hepsi iyidir ama oğlak bire bir aynısı ya, bu kadar olur. 😂

    24. Nisa Nur

      Abii cekilise katlimak isterim ama insa m yokkk

    25. Mete Han hann

      Yine videoların en güzeli harika olmuş 😂😂😂😂😅😅

    26. Kadriye Balcı

      katıldım

    27. cande nur özçelik

      katıldım

    28. freksli dark

      Morkomedynn

    29. gulden sarı

      oğlakkkkkk

    30. İpek Altunay

      Koç burcunu sürekli erkek olarak yapmaktan vazgeçsen mi artık bayıyor izleyelim gelmiyor

    31. Ertan Akgün

      Like attım abonede oldum harika video

    32. Nur Yıldırım

      Katıldım

    33. Yasin Yasin

      Abi yengeç çok az

    34. çiçekli bahçe DERSLERI

      Ben teraziyim ama hiç alakası yok

    35. Selen Yıldırım

      Katıldım

    36. Gönül ce

      Boğa'nın yanliş kisiyi arayıp ayni soruyu sorması 😂😂😂😂😂 Çok tatli ama yaa..🥰

    37. Gönül ce

      ♥♥♥

    38. Gönül ce

      Bu videoya B A Y I L D I M.. 💜💜💜💜💜

    39. Gönül ce

      Ya cok guzellll💜💜💜

    40. Banu Alara

      Hahahhaa akrep aynı ben çok manyak🤣

    41. beren Ayaklı

      Ben başak

    42. sessiz deli

      😂😂

    43. Mustafa Özbey

      Çok komik

    44. Tuğçe Dağıstan

      başaklar öyle değilllll artık temizlik konseptli yapmaaa😂

    45. Hacer Çalışkan

      Gülerken gülme adabım yok oldu süper olmuş emeğine saglık

    46. Zeynep Şevval Çimen

      Videolarınızı seviyorum fakat çok uygunsuz şeyler oluyor,bunu düzeltmenizi rica ediyorum

    47. blikonic vipinnercircle

      oğlak burcuyum cidden aynı ben

    48. Ceylin Şeker

      Gülmekten yarıldım:))

    49. Nehir Mahşerin tek atlısı

      İkizler burcuyum ama oğlak tam ben XD

    50. Hayriye Ağırbaş

      Abi çok güzel olmuş emeğine sağlık😂😂😂

    51. Tuğçe Çelik

      İlk videolarından beri seni takip ediyorum ama reklam için video yaptığını hissediyorum hoşuma gitmiyo ben gidiyorum

    52. Canan Aslan

      Akrep burcuna koptum yaa neden hep dişiliği ile önde memeleri olay😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

    53. Gamze Kavraz

      Katıldım

    54. Ahmet Aydın

      Abi o cekilis habeeini vrmesiydin kske😂

    55. Bahar Hokku

      Oğlak burcu bunu beğendi jdkjdkjdjd

    56. Sultan Balcı

      Şimdi tuvalete gidicem beğeninde anı kalsın Ey güzel insan madem buraya kadar geldin Bi likeni alırımmmmm

    57. Sultan Balcı

      Kova burcu olanlar yorum ve like tuşuna abansınnnn acilll

    58. Kubra Akbiyik

      Katıldım

    59. Asian Drama

      Ya abi koltukta ruj surduyin için efsanesin Mazeol mazeli; )

    60. Gülizar Naz Düşmez

      Çoook güzel

    61. Büşra Yıldız

      Vallaha Aslan ben🤣🤣🤣

    62. Fatma Tosun

      Ecem ben çok teşekkür ediyorum ben sahip olduğum için çok teşekkür ederim

    63. Hilal Öztürk

      Oğlak burcuyum ama en çok balık burcuna güldüm skdödöd

    64. Derya Yıldız

      Katıldım

    65. Gizem Yilmaz

      Katıldım

    66. Tuğba Yağız

      katıldım

    67. Cemre Solmazım

      Eski morkomedyen gelsin...💔😔

    68. Serap Aydemir

      🤣🤣🤣

    69. Gulcan Hozar

      Harika 😂😂

    70. Fake Over

      Burçlar ergen olursa gelsin

    71. AYMOON

      akrep ve memedine hep gülüyorum yaa ne komik kadın oluyor :)

    72. wollehey52391

      Oğlak herzaman en güzeli 👏👏👏

    73. esmanur yıldız

      KATILDIM

    74. NEDİR ?

      Ya oğlak burcu hep efsane 🤣

    75. Nisa Şimşek

      Oğlak bu kadar mı ben olurrrrr❤️🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    76. Agust D슈가

      Terazi😂😂😂😂

    77. Nergiz Tos

      Burçlar covid-19 olursa

    78. zəhra rstmzadeh23

      Lazım jsks

    79. zəhra rstmzadeh23

      Kamera arkası muko jsjslszks

    80. zəhra rstmzadeh23

      yha aynı Aslan zjslxnsnxbls

    81. zəhra rstmzadeh23

      Bulsa öldürür hskalskaıa

    82. zəhra rstmzadeh23

      Aslan evet olmamalı jsldjaksjaıms

    83. zəhra rstmzadeh23

      İlk kocasını öldürmüş Başak dhsljsıa

    84. zəhra rstmzadeh23

      hsjsjsksksks

    85. zəhra rstmzadeh23

      başak titizliyi jsskjsks

    86. zəhra rstmzadeh23

      Balık delirdi

    87. zəhra rstmzadeh23

      Balıka bak ya Bana hiç bi şey almıyosunuz ya hslshsıs

    88. zəhra rstmzadeh23

      ikizler hihixhx7xjxixj

    89. zəhra rstmzadeh23

      3.5 saatdır koltuğa aşık oldun ha Hala hxlsnzısms

    90. zəhra rstmzadeh23

      Kovanın yaptığı ters yatışı ben Aslan olaraq yapıyorum shalsbsl

    91. zəhra rstmzadeh23

      Sjskspsjsısnslsjslsjsks

    92. zəhra rstmzadeh23

      Mazello bey sizmisiniz??

    93. zəhra rstmzadeh23

      Yengeç 2500 ama sana 2000 olur Ha ben fakirim ama hslasjalsjıahs

    94. zəhra rstmzadeh23

      Reklam hissesini öne atmadan izledim sjalsjaıa

    95. zəhra rstmzadeh23

      Teraziye bak ya

    96. zəhra rstmzadeh23

      Azərbaycan da durumlarla ilgili izleyemedim şimdi izliycem

    97. Rumeysa Korkmaz

      Balık burcuyum ve tepkiler gerçekten doğru 😂

    98. Z O I

      Seni çok seviyorum 🇺🇿🇺🇿🇺🇿🖤

    99. BTS'İN MUZLU SÜTÜ

      ya 1 milyon biraz geç kaldı yolda geliyo

    100. Nilayedanur Avci

      #morkomadiyen