Sadakatsiz 13. Bölüm 2. Fragmanı

Sadakatsiz

3 Mn görünümler443

    Sadakatsiz yeni bölümüyle 13 Ocak çarşamba akşamı KanalD'de!
    💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗
    💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗
    Oyuncular:
    Cansu Dere (Asya)
    Caner Cindoruk (Volkan)
    Melis Sezen (Derin)
    Burak Sergen (Haluk)
    Özge Özder (Derya)
    Eren Vurdem (Mert)
    Yeliz Kuvancı (Bahar)
    Olcay Yusufoğlu (Serap)
    Nazlı Bulum (Nil)
    Gözde Seda Altuner (Gönül)
    Emir Taro Tekin (Selçuk)
    Alp Akar (Ali)
    #Sadakatsiz #CansuDere #CanerCindoruk

    katma 12 gün önce

    YORUMLAR

    1. Sadakatsiz

      💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗 💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗

      1. Insan Ademoglu

        @edit dünyası play storeden kanal d yukle..ordan diziler bolumunden butun bolumlerini izleye bilirsin..

      2. edit dünyası

        İzleye bilmiyorum ülkede engellendi geliyo türkiyede olduğum halde izleyemiyorum tek fragman izliyom televizyonumda yok😥

      3. Levent K.

        @Çılgın Çocuk Doğukan 111

      4. mrvv kwwkkd

        P0

      5. Aliye Akyüz

        Jlblllljllllllb

    2. P. tik tok

      Arkadaşlar merhaba ben azerbaycanda yaşıyorum ama bu dizinin bölüm sahnelerini izleyemiyorum napa bilirim? lütfen cevap yazın.

    3. Eda Nar

      Keşke bu diziyi izlemeden önce psikolog İzzet Güllü TRstart videolarına kulak verseydiniz...Özzelikle kırmızı oda ile ilgili yaptığı videoya..

    4. Fidan Sever

      Neden fulu verilmedi

    5. Tuncay Gm

      Nobody: Derin:Neden hep asyanın yanına gidiyorsun Volkan:Ali için canım Derin:SEN mükemmel bir babasın

    6. Ozlem Cil

      utanmasalar bölümü yayınladıkdan sonra yayınladıkları bölümün fragmanını vericekler nerde 14. bölüm fragmanı

    7. Yunus Emre Karaaslan

      14. Bölüm gelcek mi?

      1. Yunus Emre Karaaslan

        Geliyor

    8. همسات الورد العبيدي

      حلقة ١٤ مافي اعلان عنها ليش

    9. Gulay Dadashova

      14 bolum fragmani?

    10. Baba Ruslan

      Sadakatsız dizisini neden yutub kanalında Azerbaycanda izliyemiyoruz. Bizki kardeş ülkeyik neden kısıtlandı bizim izlememiz?

    11. symph0ny _

      Full bölümleri nerden izleye bilirim?

    12. Gulsanam Zakirova

      Sadece fragman izlep otuyurorum

    13. Gulsanam Zakirova

      TRstartten ne zaman yayinlacaksiniz ?

    14. Gülşah Kirici

      13. Bölümün neden tümü yayınlanmadı :( Çarşamba günü izleyemedim hâlâ yok 🥺

      1. Elif Berrak Akın

        Sadakatsiz 13. Bölüm izle yazarsan çıkıyor sanırım full bölüm

    15. Cevat Yaman

      Zahmet olmazsa eğer hani 14 üncü bölüm geldi nerdeyse ama hala 13 üncü bölüm yüklenmedi yapamıyorsanız youtube işini bırakın bence👎🏻

    16. Ayşenur Duman

      turgay bence haluk'un adamı yoksa turgay halukla konuşmazdı :(

    17. m

      Sonraki yamalık tutmaz

    18. Nurevşan Aycan

      Yeni fragmanı tv de yayınlandıktan sonra mı vereceksiniz acaba niye bu kadar geç veriliyor fragmanlar

    19. Sahnaz Abdulayeva

      NIYE FRAQMANLARI VERIRSIZ, AMMA DIZIYE BAXMAQ OLMUR???. NIYE TRstart DE YOXDU BU SERIAL???????

    20. rainbow colours

      cevabi sana ne olan sorulari sormaktan ne zaman vazgececeksin? kral

    21. Saadet Mammadova

      Ya tek parca tekrar nereden izliye bilirim? Kanal D hesabinda yok cunki.

    22. pulat han

      13. bölümün full hali neden gelmedi kanalınıza?

      1. Yiyorsa diss like att yiyorsa at

        Videoma disslike atarmısn

    23. انس البلوشي انس البلوشي

      Thanks for translating into Arabic ❤️😍

    24. Ayşenur C

      Aslında asya ve volkan yine olabilir bence tabi bunu senarist bilir eline sağlık senaristin çok iyi bir dizi koymuş burdan ona sevgiler

    25. TheNisa

      Arkadaşlar lütfen artık volkana dıss atan yorumlar atmayın beğene beğene elim ağrıdı😂

    26. Gul Qehreman

      Artik sadakatsizin yeni bolumunu Ddizi vermir .Men sadakatsizin yeni bolumune geogladan Trdiziizlede baxiram sadakatsiz yazib yeni bolumun nomresini ve Trdiziizle ve o sehifeye tuslayiram cixir .Izleye bilmeyen baxsin bu sehifede televizorda verdiyi gunden 1gun sonra.

    27. Lalcarli Sayali

      Menim 2 uwawm var 5 ildi aileliydimm yoldawm 2 min manat qohunumdan pul almwdi borca .men anamgile qalmaga getdim bundan isdfade etdu 2 min borcu atdi adima torpagim varydi onuda satib dagtmiw pulun .bi gun mene zeng geldiki yoldawn evlenub.hele resmi bowanmamwq usdmede evlndi.ozdrki biz bir bitimizi nece sevirdik.2 uwaq 2 min borc 8 mimlik torpagmi satb .usdme evlenb.6 ay qaldm mamgilde gelrnde gordumki dvimde oz dayisi qizin saxlyib onla rvlenb qanunsuz.helede bipmedimki bu erime noldu birden bire bize ne olduki.bu meni bu qeder yukluyub getdi

    28. zara

      Neden dizideki her kes bordo oje kullaniyor

    29. döne döne

      Sadakatsiz yerine dizinin ismi karaktersiz olsaydı keşke 🤣🤣🤣yalnış isim

    30. Tahire Haciyeva

      Bırde dızının bolumlerın dogru durus atsanız yutubada ızlesek ben tvden ızlıyemıyorum burda da yok 🤦🏼‍♀️

    31. ikiz kardeşler

      Asya çok güzel oynuyor yaa

    32. Sabina Ragimli

      Yutubda neden yok ki bu dizi? Nereden izleye bilirim?

    33. Serpil Demirboga

      1_3_2.....😄😄😄

    34. nara ramazanova

      Sadakatsiz nereden izleye bilirim?Azerbaycandan izliyorum internet uzerinden olmuyo

    35. Emilly steylest

      Şu Selçuk Türk usulü Joker 🃏 gibi değil mi 😂

    36. Ayşegül Özdemir

      Bizde kar yağdığı için izleyemediim😭😭

    37. Seniz Modjtahed

      Neden fragman verip diziyi vermoyorsun TRstart??????

    38. Aslı AKDENİZ

      Bölümleri Rusya dan izleyemiyorum neden ama 😔😔

    39. Rojda Güngörür

      Asya ile aynı kaderi paylasamak .. ama asla affetme..

    40. Gokhan bey

      Bölümler neden verilmiyor artık admin ??? Doğduğun ev kaderindir’in admininden ders al :))

    41. Denizde Boğulan Balık

      Neden bölüm hala yüklenmedii..

    42. leyla hay

      Vay beeeeeee vay vay vayyyyyyyyyyy

    43. Aygun Eliyeva

      Ben tüm bölümləri yutubdan tam olaraq izləmək istiyorum nədən kısa kısa koyuyorsunuz ki lütfəm tam bölümü koyun

      1. Полат Алемдар

        Kanal D dizilerini yotubuede paylaşmir hec vaxt yandexden izleyin

    44. Gönül Ceylin Özdemir

      Volkanın Sinirlenince Kız Gibi Konuşması Gerçeği...

    45. Özge Taşçı

      Selçuk’a bir ben bu kadar aşık olamam dimi? Ya bi insana şerefsizlik bu kadar mı yakışır lslcslclslcslcls pişkin pişkin sırıtışı hele 🤤🥵

    46. Gunduz Eliyev

      Volkan Aysa daha yakisir diyenler Like+

    47. fatma yayar

      Neden 13. Bölümü ülkemizde kullanıma kapattınız çok merek ettim😡😡😡

    48. Huseyn Huseynli

      Derya hamiledi yoxsa mene ele gelir🤔

    49. Dowletgeldi Kurbanow

      Yeni bolum neden yok

    50. Pelin Özge

      başta ajandı fln ok ama turgay lütfen sonradan asyaya düşsünnn

    51. MTT

      👍

    52. aynisan Hesimov

      Ya arkadsim sen baska bir kizla takiliyosun bosandiniz ne isine git cikmaya devam et o kizla

    53. Youselfys

      izleyemedim yaaa cok guzel bolmus su diziyi cuma aksami verseler herkes daha cok izler ya da youtubede bolumleri paylassaniz

      1. Youselfys

        @nilay yiğit tskkkk

      2. nilay yiğit

        internete yaz çıkar tam bölümü

    54. 》Gacha Taket BGP《

      Anneannem hep derdi meğer ne haklıymış: "Bir adam 10 kere de evlense gözü hâlâ ilk karısımdadır."

      1. nilay yiğit

        benim annemde öyle diyo 😂

    55. Ilhame Talibova

      Selcuk😂😂Sarikafa 😄volkan 😁volkitokii 😁😁😁😁😁

    56. Ilhame Talibova

      Biri mene soylesin niye sadakatsizin butun bolumu gorunmur internetde.yoxdurmu?yutubda yoxsaki men tapa bilmirem. 🙋

    57. Muhammed Qasimli

      Bir kadnin yuvasını yıkan kadındır

    58. Zulfiyya Aliyeva

      Azərbaycan üçün bloklanmış bu dizi. Nədən?? Bilən varmı? Sadəcə fraqmanlara baxa bilirik. Bölümlər yoxdu

    59. V9 Casper

      Durup durup yayinlanacagi gün fragman yayinlamak cok sacma. Ayrica bolumler buraya yuklemiyorsunuz. Sonunuz hercai gibi olmasin dikkat edinde

    60. Ali İbadzade

      Ben bunun full versiyonunu nerden izleye bilirim?

    61. İrem Damar

      Cidden ilerki bölümlerde asya volkana asik falan olir biledirlerse yeniden birakirim abi bu diziyi ya sacmalamayin

    62. Fidan İbra

      Turğay naptın be.....büyük bir hayal kırıklığı...

    63. ElaRabia Özdemir

      Doktor ortalığı garıştırıyon yav

    64. Bully Maguire

      Kapaktaki adamı Metin Akdülger sanıp geldim yav

    65. Ahsen

      Asya derdim her ihanet sevgi ile başlar

    66. Çılgın Çocuk Doğukan

      çocuklar için harika videolar çekiyorumm

    67. Chen Only

      Haluk'un Turgay'a soruyu sorma şeklinden falan anladığım kadarıyla sürekli görüştüğü ajanı gibi değil de ilk kez karşılaşmış ve açık açık bilgi almaya çalışıyormuş gibi geldi bana. Turgay da her zamanki dürüstlüğüyle cevap vermiş gibi. Yani umarım öyledir. Siz yine de erkek denen varlığa güvenmeyin kızlar 😁 en iyisi bile balkabağı 🎃

    68. Canan canom aygiz

      hergun oynasa ne guzel olur izlemekten bikmam . bekle şimdi carsamba günunu

    69. Damla Coşkun

      Volkan artık sürünsün

    70. Damla Coşkun

      Asya ve Volkan olursa tekrar dizi berbat olur

    71. Miss Amouteru

      Selçuk ile Volki'nin sahnesini acil salın. O Asya taklidini sarıp sarıp izlemem lazım ZHNDJSKSJDHSKNSHSKSJSJS

    72. Nergis Gülünk

      yvuvuvhgvu

    73. ʕ•ᴥ•ʔ Özge Özbulut ʕ•ᴥ•ʔ

      Lütfen Turgay, Haluk'un adamı olmasın! 🙏🏻

    74. taner kayaçınar

      Bu hafta bir bölüm izledik şükür. Artık önümüzdeki hafta yine yayınlamazsınız!?

    75. alternatif cocuk

      An itibari ile kiyamet kopuyor

      1. İREM BÜŞRA

        Ne konuda??

    76. Ezgi Kan

      Bahar da küçük kaçamakların bir eğlenceden farklı ve ne kadar can yakıcı olduğunu gördü . Zamanında Asya nın çektiği acıları çekiyor . Allah’ın sopası yok işte 🤬

    77. Vasıfsız Gönül

      Demek ki çocukda annesi gibi problemli Volkanın ne suçu var 😏

    78. ikra rabia körpi

      +cevabı "sana ne " olan soruları sormaktan ne zaman vazgeçeceksin Asya bu sana👑

    79. Nuraayy •

      Sadakatsiz birdi iki oldu hadi hayırlısı

    80. Muazzez başal

      Alo aşkım geç kalmam..Volkan tamam aşkım

    81. Rosie Posie bir exo-l

      Bi an mert hatasını anladı diye sevindim ama boşan bahar

    82. Zehra Pamuk

      Turgay:ilişkileri hala bitmedi Me; hayir ilişkileri bitti ama volkana gore hala onun karisi asya 👿

    83. Rosie Posie bir exo-l

      Ali niye birşeyler çalıyo anlamadım gitti ya

    84. Muhammed Kağan

      Seven sevdiğne sevdiğni söylesin buyuruyor Efendimiz sav. Sabah akşam yapılan kısacık bir zikirle Allah ve Rasulüne sevgini ispat edebilirsin. Zikir anmak demektir. Sevgini ispat etmektir.Sevgi ispat ister.. huzuru arıyosan huzuru verene sevdiğni söyle kardeşim. “Kalpler ancak Allah’ı anmakla huzur bulur.” Rad 28 Zikir nasıl yapılır. veyselkarane.com

    85. Muazzez başal

      Volkan entrikalar beşinde

    86. Ebrar sude Dinçaslan

      Volkan nefretini beslerken karakterini aç bırakmışsın...

    87. Ebrar sude Dinçaslan

      Volkanın hayat :kuralı kimle evli değilsem ona aşığım

    88. Gizemli Dünyalar

      bu Volkanla Safiye"nin annesi evlensin kurtulalım ikisinden de ...

      1. Nehir’in Trolleri

        Mükemmel çift

    89. Ayan yusibova

      Lutfen bolumleri verin

    90. idriz fikret

      Hayir yaa Asya kime guvenecek bir adam yokmus hayatinda heralde olmaz cunku Asya guclu bir kadin kimseye ihtiyaci yok zaten kimseye siginmiyor kimseyede guvenmiyor basini yaslayabilecegi bir adam yok yaa kadinin

    91. Tugce Ktnlp

      Bukadar reklam giren bir dizi görmedim asırı hızlı bir şekilde kanal değişmesi lazım 👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽

    92. Ayten Qasimova

      Bu diziye Bahar icin bakiyorum. Cok sevdim onu. InseAllah mutlu olur.

    93. هدى جوكسل

      Umarım Asya Volkanı hâlâ sevmiyordur!!!

    94. Köksal Yılmaz

      Cansu Dere nin kıyafetleri çok mu iyi seçiliyor yoksa ne giyse yakışıyor mu...🤔

    95. Ezgi Kan

      Eee Volkan bey yaptıklarının bedelini hala ödüyorsun kolay mı yuvayı dağıtmak

    96. eski kanal

      Orçuna Bak la (filmi izlemiyom)(hiçbişey bilmiyom)(biraz geciktim)(Oçunu görünce yazayım dedim)(Medcezir)

    97. BK ONAN

      Metin akdülger sandım videonun başladığında ki adamı diziyle alakam yok arkadaşlar iyi günler 😂

    98. Nebiye

      şuan izlerjen yazıyorum aliye hırsız muammelesi yapmayın bu bir hastalık ihtıyacı olmayan şeyleri bile çalıyor

    99. Murad Memmedov

      Bolumleri burayada yerlesdirin

    100. E E

      Turgay da asyaya ihanet ediyor.