İbrahim Selim ile Bu Gece #54: Danilo Zanna, Sera Tübek

565 B görünümler376

    TRstart’un en sevilen Late Night programı “İbrahim Selim ile Bu Gece” %100 Studio ve Zorlu PSM TRstart kanalında! Pazartesi günleri İbrahim Selim’in renkli sunumu ve birbirinden değerli sürpriz konukları ile %100 Studio’da dosta kahkaha, düşmana elem veren eşsiz program Çarşamba günleri Zorlu PSM TRstart kanalında yayınlanıyor! Programın bu haftaki konuğu Danilo Zanna ve Açık Kapı performanslarıyla Sera Tübek.
    Zorlu PSM TRstart kanalına abone ol: bit.ly/37POtv9
    #BURASIZORLUPSM
    #ENÖNDENİZLE
    #PSMyleKAL
    #MesafeliAmaBirlikte
    Zorlu PSM
    Proje Koordinatörleri: Gözde Tekay, İpek Nihan Akgün
    Prodüksiyon Müdürü: Berke Cimilli
    Prodüksiyon Şefi: Sinan Bader
    Sahne Amirleri: Burak Şengül, Emre Güran
    Ses Ekibi: Barış Dülger, Mert Gün, Uğur Ataselim
    Işık Ekibi: Sadık Avcı, Serkan Deliktaş
    Görüntü Ekibi: Erdem Karaçoban, Kadir Akyavaş
    #yıkımekibi
    Asena Girişken
    Bener Karaçor
    Beste Bilir
    Cansu Sıtacı
    Deniz Alnıtemiz
    Gizem Ayaz
    Göksu Girişken
    Mustafa Sağır
    Nazlı Güntürkün
    Umay Cimtay
    Ege Işık
    Saç: Erhan Mengel
    Makyaj: Canan Hızlı
    Styling: Damla Yılmaz
    Ses: Bora Küçükyılmaz
    Orkestra:
    Bas Giter: Cemal Ali Bağlan
    Elektrik Gitar: Efe Demiral
    Saksafon: Ezgi Daloğlu
    Davul: Tibet Akarca
    KaliPro
    Koordinator: Okan Uludağ
    Reji Yönetmeni: Halil İbrahim Topçu
    Kurgu Operatörü: Yeliz Hür
    After Effects: Cansu Bolkan Coşkun
    Kameramanlar: Mustafa Özkan, Ercan Bacık, Okan Yalçınkaya
    Kreatif Ajans: Republica
    www.zorlupsm.com
    zorlu_psm
    ZorluPerform...
    zorlupsm
    ibrahimselim

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Nazlıcan Özsan

      Ben danilo yerine utandım. Yazık bu ne ya. Danilo kadar şeker bir adamı nasıl bu kadar ezebildin. Saçma sapan konuşmuşsun

    2. ebru görgülü

      Danilo bu programla baya bir hayran kitlesi toplamıştır. Tam tersi de İbrahim için olmuştur. Daniloyu ilk kez bu programda izledim desem yeridir egosuz neşeli bir adam hak etmemiş.

    3. Özge Ö

      Danilo ne eğlenceli adamsın 😀

    4. Mehtap Özer Isović

      If you have 'a sweet tooth', you like eating sweet foods, especially sweets and chocolate.

    5. coldser

      İbrahim Selim'in Danillo'ya sürekli laf sokma çabasını anlayamadım çok itici geldi bana

    6. Kerem Özbey

      İbrahim Bey, izlediğim en rahatsız edici videolardan biriydi. Çok kabasınız ve izlerken sizin adınıza utandım. Oturduğum koltuğun içine göçtüm izlerken. Hiç komik değilsiniz ve çok kabasınız.

    7. Sevdem

      Danilo nasıl enerjik bi adamsın tüm program boyunca gül gül öldüm yaaa , İbrahim Selim yanında buz gibi yapmacık hareketlerle aşırı kasmış. Proğrama eğlence getirdin bence sürekli böyle proğramlara katılmalı Danilo

    8. Sevdem

      Danilo nasıl enerjik bi adamsın tüm program boyunca gül gül öldüm yaaa , İbrahim Selim yanında buz gibi yapmacık hareketlerle aşırı kasmış. Proğrama eğlence getirdin bence sürekli böyle proğramlara katılmalı Danilo

    9. Gamze Hamzaoğlu

      Yani ibrahim selimi severim ama nedense bi daniloyu aşağı çekmeye çalışıp sözlerini kesmiş gibi geldi bana yakıştıramadım yani danilo konuşkan biri öyle olduğunu da bilerek aldığınız bir programda sözlerini kesmek bence yakısan bir durum değil ayıp etmişssiniz danilo da hiç bozulmamıs maşallah en güzelini yapmıs cevap niteliğinde danilo götürmüş bu programı ibrahim değil ve bu cok üzücü bence

    10. Şerife nur Altındağ

      1:26:53 🖐🏻😅

    11. Büşra Dalkıran

      Danilo için açtım ama Ibrahim Selim'in tavırları yüzünden kapatıyorum.

    12. Berfin Üzüm

      İlk önce İbrahim Bey gününde değil herhalde ondan modu düşük diye düşündüm fakat laf sokmak çok ayrı boyuta girmiş. Danilo'nun enerjisinin her zaman böyle olduğunu ve sizin programda da böyle olacağını araştırdığınız için bildiğinizi düşünüyorum. Neden böyle bir ayıp edildi acaba? Hoşlanmadığınız birini zorla mı çıkarttırıyorlar? Programın yapımcıları illa Danilo olacak diye mi tutturdu. Hakikaten bir sebep bulmaya çalışıyorum ama nereden tutsam elimde kalıyor. Çoğu yorumun da böyle olduğunu gördüm yine de kendi fikrimi söylemek istedim. Çok ayıp çok.

    13. ik10ik trend

      Sadece Danilo için geldim , programı izledim ve yorumumu yapıp koşar adım gideceğim. Danilo seviliyorsun :) umarım hayatın ailenle birlikte hep neşeli huzurlu ve mutlu geçer

    14. ELA KARA

      Tek emoji ile 😂😂😂😂

    15. iam İsra

      Osmanlı halvete indirgenecek kadar basit değil. Osmanlı ile ilgili aklina halvet şovu geliyorsa neyi izlediğini tahmin etmek zor değil. Daha kaliteli ve sahih kaynaklari takip etmelisin

      1. Barış Yılmaz

        güldürme beni her cümlesi düşünülerek ince ince vuruş yapıyor fark etmedin mi ? niyet oku azıcık güzel arkadaşım konular hep islam araplar osmanlı hükümet eleştirisi millet yergisi azıcık boş yapıyor ilgi çekmemek için lgbt sempatizanlığı yapıyor inceden batıyı bakıyor daha doğrusu bakmaktan boynu kopuyor tipik kendini kaybetmiş celadına aşık fikir kölesi başkasının fikirlerine muhtaç Kendini bilmiyor ne batılaşabiliyor ne özüne dönebiliyor arada kalmış hiç kimseyi izledin

    16. Taylan Öztürk

      Danilo ülkemizi her övdüğünde, İbrahim Beyin rahatsız olduğunu hissettim, bu hissi bana verdi yani. Şu Serenat mevzuunda bile Türkiye’de tutuklandın demi diye atlayarak, sonra İtalya cevabını alınca şaşırması falan. Adam gayet samimi şekilde anlatıyor, İbrahim sanki her konunun altında bir şeyler arıyor, sanki hani bi şekilde göm bizi de keyfimizi bulalım der gibi. Açıkcası ben böyle hissettim ve yazmak istedim. Adam Kırkpınar güreşleri hakkında konulurken götünü ellediler mi falan nedir yaaa? O da iyi cevap verdi, ben ne kadar romantik bir şeyler anlatıyorum, 500 yıllık gelenek falan, sen görünü ellediler mi? diyorsun dedi. Çapını ortaya koydu İbrahimin. Arkadaş bu kadar beğenmiyorsan ülkeni, insanlarını, geleneklerini gerçekten kimseyi kovmak haddimize değil ama, arkadaş bu kadar kötü ise her şey, imkanın bar çık git abi o zaman. Tamam güllük gülistanlık bir ülkede değiliz, ama konuğun bu kadar pozitif ve enerjik bir insan ilken her konuda neden bizi aşağı çekmek istiyorsun.

    17. Pınar Karaağaç

      İbrahim Bey o kadar samimiyetsiz gülüyor ki derdi ne Danilo ile anlamadım. Sevmiyorsan çağırma adamı. Çok itici davranmışsınız bu kdr tatlı adama

    18. Yuksel İvginer

      İbrahim bey çok teşekkürler harikaydı sizin gibi bir sanatçıyı ve programınızı seyretmek harika

    19. Merve Cevher

      Aşksın danilo

    20. Ayşenur Uzun

      her bölümünü izlemekle kalmayıp, canlısına da giden üstelik pandemi döneminde de ısrarla alıp 2 bileti iptal olan bir seyirciyim. yarısına bile gelmeden bıraktım keyif aldığım bir programdan soğumamak için. İbrahim Selim etik davranmamış, umarım bir seferliktir. Danilo yerinde Türk sanatçılar gibi egosu olsaydı, bu program çok haber olurdu.

    21. BABOOM TV

      55:11 Tanıştıktan sonra fıs çıkan ünlü var mı?, sorusuna Danilo'nun cevabı bence 'İbrahim'.

    22. Byn_ Kirpi

      Cok iyi ya Danilo bizden daha çok fazla bilgiye sahip ülkemiz hakkinda bu konuda hem sevindim hem üzüldüm. Ekonomik acidan biz kendi sehirlerimizi bile gezemiyoruz bu açıdan çok kötü gerçekten. Ama yabanci bir insanin bizim ulkemizi inanilmaz övmesi cok guzel birsey ulkemizin kiymetini bilmiyoruz gerçekten, kime sorsan nereye gitmek istiyorsun yok paris yok rusya yok asya ulkeleri falan filan ilk önce bi ülkeni gez bea 😒

    23. ezgi SE

      ibrahim selim bence kendine gel ve danilodan ozur dile bu saygisizligin bir aciklamasi yok!

    24. Jülide Guven

      Herkese de enerji olarak bu olumsuzluğu yansitmissiz ki bu kadar sizi izleyen ve yorum yazan insanlar Yaniliyor olamaz marjinal olabilirsiniz ama onu konuğunuza yapmamalısınız böyle ukalaliklara cidden üzülüyorum

    25. Jülide Guven

      Şu an bütün yorumları okudum ve Merve dizdarla yaptığınız programdan sonra Danilo beyi sevdiğim için açayım dedim inanamıyorum İbrahim Beyefendi siz konugunuza neden bu şekilde davrandınız o nasıl bir kötü enerjidir nasıl laf sokmak gergin bir ortam neden diğer konuklarda her şeye yerlere yatarak gülüyorsunuzda burada neden bunu yaptınız inanın çok utandım izlerken sizi yüz yüze görüp sormak isterdim bu ev sahibi olarak hic yakışmamış

    26. Aytaç Fanı

      Aytaç şaşmaz tekrar gelsin lütfen lütfen

    27. Meryem Yilmaz

      Danilo ülkemi ne güzel anlatıyor ya ibraham agzini acamadi apışıp kalmak budur ne kadar güzel benimsemiş ülkemi hayran kaldım

    28. HİLAL ÖNER

      Wallahi sinirlerim bozuldu bu ne böyle herkese osursa gülen köpürten adam resmen karsısındakini ezmek için herseyi yapmış.ayıp gercekten ayıp

    29. helin özdemir

      Herkes niye bir şeyleri ters anlamış. Ben çok eğlenerek izledim. İbrahim aynı İbrahim, Danilo aynı Danilo. İbrahim'in kötü niyetle yanlış bir şey yaptığımı asla düşünmüyorum.

    30. Hamide Çon

      Müzikal için ses ve oyunculuk küçük detaylar msslsçöd

    31. Hamide Çon

      Giresun' a güzel diyemezsin be ayıp

    32. Hamide Çon

      Beyonce'ye Yazık kimse tanımıyor dedi ya karısını görünce dkdmdm

    33. Hamide Çon

      Aşk zamanını ben izledimmmmmm

    34. Hamide Çon

      Eşi nasıl giresunlu ya giresun da onlaraca insan tanıdım beş tane falan iyi insan var be

    35. Hamide Çon

      Samsun'a samsung dedi ya dmsmsödö

    36. Hamide Çon

      Sokuyor sokuyor sus sus elelsls

    37. Macidova Rima

      Izledim çok eğlenceli ama enerjim tükendi gibi hissettim.

    38. Hamide Çon

      ALLAHIM ÇILDIRIYORUM NDDMMSMS yoğurtlu makatmaya bu kadar üzülrmezsin ya Danilo benim eb sevdiğim şeydir be dmdldld

    39. Hamide Çon

      Anans mı koyuyorsun ayıp ayıp

    40. Hamide Çon

      Evde dayak yiyormuş çocuk yaaa dmeöslsl

    41. ayşecan 64

      Italyan birinin Uşak gidip kanyonlari bilmesi ve tanitmasi 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    42. Nihal D

      Yazmayayım yazmayayım dedim ama herkes o kadar haklı ki her lafı çok ağır

    43. Hilal Yıldırım

      Bugün, Engin Öztürk videosu sayesinde keşfettim bu kanalı ve uzun zamandır ilk defa doğru düzgün izleyebileceğim bir kanal olduğunu düşünmüştüm ancak yanılmışım. İbrahim bey, Danilo'ya diğer konuklara davrandığı gibi davranmadı, resmen onu aşağı çekmek için uğraştı. Açıkçası severek ve heyecanla izlemeye koyulduğum programdan bu bölümle birlikte soğudum, üzücü.

    44. Neşe Atik

      İbrahim Selim igrencsin. Adamcağıza nasıl davranmışsın öyle senin adına ben utandım. Ama Danilo çok iyi idare etti yerinde olsam stüdyoyu başına falan geçirebilirdim

    45. mehmet kayaaltı

      Severek izlediğim programın resmen içine etmişsin,buradan tepki olarak sadece abone olmaktan vazgeçiyorum.umarim sende programı bir daha izleyip, Bir şekilde seni sevenlerin gönlünü alırsın.Danilo yuda ilk defa izledim,helal olsun dedirtti.

    46. Hep Konuşulanlar

      İbrahim selim kendinden daha enerjik birini kaldıramamış

    47. sedat miner

      valla utandık ibrahim rezildin bu bölüm

    48. mümine çolak

      İbrahim Selim'i normalde çok severim ve eğlenceli bulurum fakat bu programda neden üzerinde böyle bir rahatsızlık ve şu program artık bi bitse de gitsek gibi bir hava var hiç anlamadım, belki de bu zamana kadar gelmiş en eğlenceli ve enerjik konuk Danilo. Garibine gidiyormuş gibi davranmasaydın iyiydi be ibo

    49. Ku Ka

      Danilo fazla gelmiş...iyide gelmiş...

    50. Sibel Ulaş

      Ibrahim selim bu kadar aşagı çekme çaban neden?Danillo değil sen gözümüzden düştün.Enerjisine hayran kaldığım bi şefi inanki senden daha çok samimi,inanılmaz farklı yönlerle ilgilenen,kendini geliştiren ve geliştirmeye devam eden bir konuğa bu denli gömmen tuhaf.Neyse herkes kendine yakışanı yaptı.

    51. Özlem polat

      İki saat daha sürse keyifle izlerdim🌼

    52. Burak ŞENTÜRK

      Türkçede "kapalı gişe" diye bir tabir var ve "sold out" demeye mecbur değiliz. ayrıca "her şeye maydonoz olma" diye de bir deyim var ve zaten kullanılıyor. sanırım ibrahim selim 'in de türkçe ile arası pek iyi değil. bunun dışında konuğu da niyeyse gömmeye uğraşmış.

    53. sejhan jakupi

      Bu videodan sonra artik Izlemeyecegim seni Ibrahim Selim .

    54. Kendi Halinde Anonim Biri İşte

      İbrahim Selim'e ne olmuş lan bu bölüm ? Ne bu ciddiyet,ne bu tavırlar ?

    55. ayşenur yanık

      Gerçekten çok üzüldüm danilo kadar eğlenceli ve pozitif birimi bu şekilde ağırlamak İbrahim bey çok üzdünüz :(

    56. Glkl

      Yorumlara bakıyorumda Ibrahim selim'in davranışlarında bir anormallik yok bence arkadaşlar,Danilo düzgün Türkçe konuşamadığı için adam anlamakta zorlanıyor. Hiç öyle aşağıya çekme çabası filan yok yani.

    57. Fulya

      Danilo cok sempatik cok seker bir insan, esprileriyle hep gulduruyor 🌹🌹🌹

    58. Cinkara Zeynep

      Danilo gerçekten helal olsun yaa , Türkiye ilk önce keşfetmek lazim diyor ve öve öve bitiremiyor her şehirin özelliğini biliyor vallahi helal , sunucu şok.

    59. Cinkara Zeynep

      Danilo cok Komik yaaa

    60. Detelina Marinova

      Merve Dizdar ile başladım bikaç video izliyim dedim ama Daniloyu gömmeye çalıştığı bu videoya devam edemedim. Keşke izlemeseydim izlemek istediğim başka videolar da vardı ama kesinlikle izlemeyeceğim. Nasıl ve neyin kompleksi bu İbrahim bey?

    61. Bayonetta Raise

      Programa konuk getirip ağzını gözünü de eğmezsin,

    62. Billur Basagalar

      Danilo'yu tanimiyorum ama Ibrahim Selim'i begeniyordum bu programin sonunda Danilo'yu cok sevdim Ibrahim Selim'den de inanilmaz sogudum. Karsisina "asiri yetenekliyim ben mukemmelim" tadinda seyler soyleyen insanlar cikti, hayran hayran konustu, bu dogal ve tatli adama ustten bakan bir tavirla goturdu butun programi. Danillo cok konusuyor ve bazen izlerken beni de yordu ama adam yabanci, kendini dogru ifade edebilmek icin fazla konusuyor bunu anlamak cok zor olmamali ayrica siz program sunucususunuz beyefendi yoruldugunuzu bu sekilde gosteremezsiniz, cok ayip etmissiniz.

    63. zeynep 777

      Bence İbrahim'in baska bir şeye canı sıkkındı ve kötü enerjisi programa yansıdı. Kasıtlı yapmış olduğunu düşünmek istemiyorum

    64. Feyza Karaca

      Alice ekibinden ya da gündemin elit- popüler ünlülerinden biri gelmiş olsa İbrâhim Selim konuğun dediği her şeye gülerdi, eğlenirdi. Hâlbuki Danilo gelen en eğlenceli konuklardan biriydi. İbrahim Bey'in tavrı en basit haliyle 'ayıp' olmuş...

    65. acemigelin

      Daniloo efsaneydi 😍 gerçekten tepine tepine güldüm ilk defa bu kadar onda da ne kadar aşağı çekilmeye çalışsada felaket güzel eğlendi, bilgilendirdi, utandırdı, eğlendirdi 🤣😍😍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    66. Sheq Blackeyed

      İbrahim beyin Danilo’nun muhabbetinden zevk almadığı o kadar belli ki, bir an önce soruları cevaplasa da gitse der gibi, o kadarki sorulara zorla güldüğü cok belli olmuş yaaa. Demekki zorlama da olsa gülünmüyor.

    67. Kübra Kaya

      Ne kadar ayıp birşey yaptığınız. Danilo Bey o kadar kültürlü, kendini yetiştirmiş ve mütevazi biri ki, sizi pek kaileye almadı. Sırf burda bile ne kadar kıymetli biri olduğunu kanıtladı. Siz de ne kadar egolu olduğunuzu açıkça kanıtladınız. Bir daha asla izlemem sizi. Ama cevabınızı vermeden de gitmeyeyim. Danilo bey hem profesyonel bir şef hem de çok yönlü ve yetenekli bir insan. Dolayısıyla oyuncu, şarkıcı çöplüğü olan dünyanıza zaten fazla. Yine de herşeyden önce standup dahil her işine bir Emek veriyor. Dolayısıyla siz kimsenin emeğine "size mi kaldı " diyemezsiniz. Çok ayıp. Beyazıt Öztürk gibi bir yetenek varken de talkshow size düşmez o halde, kusura bakmayın. Cem Yılmaz gibi bir yetenek varken sizi de izliyorsak daha azına razı olduğumuza şükredin. Ayrıca oyuncu olmak havalı görünüyorsa da kimseye sınıf atlatmıyor. Siz yükselen egonuz yüzünden kendinizi üst bir sınıfa geçmiş sanıyorsunuz. Güreş e gelince, milli sporumuzdur, güç ve teknik ister, oyunculuktan aşağı bir statüde görmeniz de yine kendi egonuzun ürünü, bilin isterim. Trajik, çok acınası bir haliniz var. Danilo yu bir kez daha alkışlıyor, size de Danilo Zanna olgunluğu diliyorum. Selametle..

    68. Tuğçe Bilginer

      ibrahimin tavırları o kadaaaar itici ki ne kadar samimiyetsiz olduğunu da görmüş olduk Danilo sayesinde bunu da unutmayız artık.. Programına misafir olarak çağırdığın sözde ünlüleri yüceltirken daha az ünlü olanı ezikleme çaban seni tanımamızı sağladı.:) yazık👎🏻

    69. Seray Atik

      Severek izlediğim bir program ve sunucusu adına utanmak!? Programın her zaman en sevdiğim yanı senin alçak gönüllülükle konuğunu yüceltişin olurdu. Sana rağmen öyle enerji dolu ve neşeliydi ki Danilo, lütfen otur ve anlamsız tavırlarını baştan sona izle İbrahim Selim.

    70. Ozge

      Zirvelerden bataklığa doğru indin ibrahim bey ....

    71. HD

      ibo danilo'nun enerjisini kıskandığı çok pis bozulmuş ondandır bu kafası kopmuş dana gibi hareketleri.. yabancı bi adam ne güzel Türkiye'nin güzelliklerinden, örf ve adetlerinden bahsediyor gurur duyacağına ve alkış çekeceğine, of pof çekiyorsun cidden misafirperverlik nedir bilmiyorsun Türk örf ve adetlerini konuk sıfatındaki danilo senden daha iyi biliyor

    72. melek ipek

      Danilo sen harika bi detaysın ❣️ bu bölümden sonra İbrahim Selim in programını izler miyim bilemiyorum gerçekten ayıp etmişsin. İbrahim Selim..

    73. Zeliha Gül Ulusoy

      Bence danilo ibrahim beyi ezmiş geçmiş türkiye bilgisi esprisi ve adabıyla ayip etmişsin utan diyemem çünkü insan misafir ettiği kişiye böyle davranmaz türkün adabi başka asil yabancılık çeken sensin

    74. mavi_ kırlangıç

      Herkes tiyatroya gidemiyor ibrahim bey hayatta istanbul'dan ibaret değil şarktan garba herkesin en kolay ulaşabildiği eğlence alanı televizyondur...tv de ünlenemeyen bir kişi ve tiyatro geçmişide varsa tv den ünlenenleri nedense küçük görüyor...ve tiyatro yada sanatla ilgi şeyleri kendi tekelinde görüyorlar küçümsedikleri platformlardan biri sanat yapmak istese onu hakir görüyor...bir de bu alanda kendilerinden de daha başarılı olurlarsa işte içten içe haset duyarlar..

    75. YIGITRL

      ya programı sktr edin de şu grup çalsaydı 1 saat keşke!!!! (tabii ki baştaki sax)

    76. Başkan Başkan

      En uzun programdi

    77. Başkan Başkan

      Ibrehimi sasirtan tek konuk👏👏

    78. Başkan Başkan

      42.02 oldum gulmektenn yaaa

    79. tomris uyar

      Danilo Landa geliyor

    80. nokta

      Danilo ibodan daha iyi programı sunmuş

    81. Merve yeşilbaş

      Başından beri 32 dişim beni yalnız bırakmadılar MUAZZAM BI INSANSIN DANILO 🌻😄

    82. tolga karadag

      Gülme krizine girdim yeter lan yeter 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    83. Levent Polat13

      maydonoz gibisin demeyiz ki; " her şeye maydonoz olma!" deriz...

    84. Esra Nur Kartal

      Bu ne biçim bi tavır be Ibrahim Selim! Her an ağzından çıkan her cümlede Danilo yu ezmeye çalışman... Yazıklar olsun sana! Sevmiyorsan adamı çağırmazsın. Çağırdıysan da karşında ki konuğa insan gibi davranırsın!! Rezilsin İbrahim Selim!

    85. Phantom_Hilal

      aşağıda ki yorumlar yüzünden önyargılı başladım ama bölüm çok komikti yani. danilonun asla bitmeyen enerjisi beni burda yordu asdjfkas çok güldüm. ibrahim ezmeye çalışmış gömmeye çalışmış vs demişsiniz de öyle bir şey yok? diğer konuklardan daha farklı davranmış çünkü diğer konuklarda komiklik olsun diye ibrahim bir şeyler yapmak, çıkartmak zorundaydı muhabbetten. ama danilo kendi kendine gayet komik olduğu için ibrahimin tek müdehalesi sorduğu sorunun cevabını biraz kısa tutmaya çalışmak olmuş, bu da gayet normal. çünkü danilo bi soruya paragraf paragraf cevap vermiş dasjkldalskfjklasf evet diğer bölümlerden daha sakindi çünkü o da yüksek olsa program cozuturmuş. gayet yerinde ve güzel bi bölümdü. emeği geçenlerin emeğine sağlık.

      1. suna karsli

        Aynen size katılıyorum. Zaten Danilo da bizim millet gibi yanlış algılasaydı programa bu enerjiyle devam etmezdi. O çok hassas duygusal biri. Bozulurdu.

      2. Le `Jul Design

        Hele şükür sonunda durumu doğru algılayabilen biri çıkmış.Teşekkürler. İbrahim bey kesinlikle saygısızca davranmamış sadece onun yüksek enerjisine yetişmeye çalışmaktan yorulmuş biraz da konuyu toparlamaya çalışmaktan şaşkına dönmüş bence ... Ben 20 yıldır Amerika'da yaşıyorum ve İtalian'ları az çok tanıdığım için İbrahim beyin durumunu öyle iyi anlıyorum ki. İtalia'nlar genelde böyle insanlar çok şakacı. çok enerjik. her an konu başka bir konuya geçebilir ..onları takip etmek kontrol etmek çok zor :)) hiç stable değiller, her an herşey olabilir.

    86. Sarah Millson

      1:07:30 Ilahi sen Danilo :D

    87. Nisa

      1:37:45 Danilooo ☺❣

    88. utku mutlu

      Zeplinde çektiği ilk programdan beri takip ederim İbrahim Selim'i. İlk başlarda sanırım eş dost şeklinde gidiyordu ve haliyle çok eğlenceliydi. Psm'ye geçince işlerin de büyümesiyle muhtemelen eş dost konuklar yerini daha gündem konuklara bıraktı ve bu İbrahim Selim'in enerjisine fazlasıyla yansıyor. Danilo'nun muhteşem enerjisiyle efsane bir program çıkacakken ilk defa programda şahit olduğumuz tavırlarıyla İbrahim bey programı aşağı çeken taraf olmuş. Kendisine hiç yakıştıramadım.

    89. Cemre Yazıcı

      Yorumlar yüzünden inanılmaz ön yargı ile başladım umarım başkaları bu yargı ile izlemeye başlamaz yorumların aksine ibrahim gıcık egolu ya da düşük enerjili değil çok samimi ve karşısındaki insan ile iletişimi kurabilmek onu anlamak ve kendisini ona ifade edebilmek adına daha çok çaba sarfettiği için diğer konuklarla olan rahatlığı göremediklerinden soğuk bulmuşlar aksine çok eğlendim klasik tamamen şov amaçlı esprili bir dille yaklaşmış konuk ekstra yüksek enerjili olduğu içinde daha bir dikkat çekiyor o yüzden insanlar çok negatif bakmışlar ama biraz haksızlık edilmiş gibi olmuş sanki biri böyle bir yorum atmış herkes o gözle bakmış ve yorum atmış gibi

      1. Elbrus NY

        İbrahim beyin yaptığı ince esprileri vede verdiği tepkileri anlayabileceklerin sayısı çok az ülkemde. (Malesef )

      2. suna karsli

        Tam da aradığım yorum. O kadar aynı şeyler yazılmış ki, dedim ki benim algılamamda mı bir sorun var. O yüzden bazı yerleri çok dikkatli 2 kez izledim. Kesinlikle hiç saygısızlık yok Danilo'ya i..sadece onun enerjisine yetişememenin kaosundan çıkamamış İbrahim bey.

    90. Sema Hayat

      😂😂😂👏🏻👏🏻

    91. Nefise Buğra

      Niye gömdünüz bu kadar, çok eylenceli bir video olmuş

    92. Elif

      beğeniyi Danilo'nun enerjisi ve samimiyeti için veriyorum, kaç senedir İbrahim Selim' izlerim ilk defa şaşırttı

    93. HomerSimpson

      İbrahim Selim ayıp ettin, bu adama bu yapılmaz. Allah tan karşındaki adam seviyeli biri de seni gömmemiş oraya. Seni de severiz ama kıredini zorlama...

    94. sude s.

      Yahu herkes İbrahim Selim'in enerjisinin düşüklüğünden, konuğu gömmeye çalışmasından bahsetmiş ama bana öyle gelmedi. Bir tek bana mı gayet normal bir program gibi geldi?

      1. Elbrus NY

        aynen bana da hiç öyle gelmedi ..Danilo'ya da gelmemiş ki hiç bozulmadan gayet güzel götürmüş ..Bunca negatif insana ne oluyosa artık.

    95. Lale Afandieva

      Danilo samimiliyi Ibrahime batdi

    96. jdkwxnkwd ldlwkxkemd

      Allaaahimmm yiceem bu adaami banada boyle bi kocaaa

    97. Meltem

      Peki neden İbrahim bey 👎👎👎

    98. gamze akgül

      En doğal eğlenceli konukla programı arşa çıkarma şansın varken kendini rezil etmişsin

    99. ayca ustaoglu

      İbrahim Allah aşkına adama niye uzaylı muamelesi yaptın ki ... seni adam yerine koymuş gelmiş programına zahmet etmiş sen kimsin ki ona böyle davranıyosun acaba beni çok şaşırttın harbiden bütün yayınlarını izledim izlemeye de devam edicem ama yadırgadım ,üzüldüm ,kızdım ve seni önemsediğim için bu yorumu yazdım . darılmaca yok yeter ki ders al bi daha yapma lütfen

    100. EFEM BERK EFE

      👌