Sadakatsiz 2. Bölüm

Sadakatsiz

3,5 Mn görünümler1 939

    👩🏻‍🤝‍🧑🏻 Eşi Volkan ve tüm dostları tarafından ihanete uğradığını öğrenen Asya, Volkan’la yüzleşmeye karar verir. 🔥 Öte yandan Ali’nin babasıyla kampa gitmek için kurduğu hayaller, Asya’nın kararını etkileyecektir. ⚡ Volkan ve Ali kamptayken Asya’yı hastanede bekleyen büyük bir sürpriz ise, tüm dengeleri alt üst edecektir. 🔥
    ⚡ Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗
    ⚡ Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗
    Oyuncular:
    Cansu Dere (Asya)
    Caner Cindoruk (Volkan)
    Melis Sezen (Derin)
    Burak Sergen (Haluk)
    Özge Özder (Derya)
    Eren Vurdem (Mert)
    Yeliz Kuvancı (Bahar)
    Olcay Yusufoğlu (Serap)
    Nazlı Bulum (Nil)
    Gözde Seda Altuner (Gönül)
    Emir Taro Tekin (Selçuk)
    Alp Akar (Ali)
    #Sadakatsiz #CansuDere #CanerCindoruk

    katma 14 gün önce

    YORUMLAR

    1. Sadakatsiz

      ⚡ *Sadakatsiz ailesine katılmak için:* bit.ly/35JLRRa 🤗

      1. Ayten Sevluk

        @Nazlı DURSUN kanal d carsamba

      2. Mysahra Sahra

        Lütfen altyazı ekleyiniz.

      3. Porçoz içen masum köylü

        @süheda cakın bende öyle dusunuyprum

      4. Ayça Grgz

        Tüm erkekler böylemi? 🤢

      5. Leyla Enten

        Cansu Dere sacinla çok oynuyorsun

    2. KUZENLER deli

      Artı kaç sınırı

    3. altintas EliF

      Asya obur surtukten bin kat daha guzel ya boya kutusu

    4. DENIZ

      Ben bu diziyi izledkllikce sanki ne vaxtsa izlemiş kibi his ediyorum, bi turlu çikaramiyorum

    5. Joyce Lemos

      Sigo sem entender uma linha, porem esta bom demais para deixa-lo.

    6. emine beyza

      Derin doktordan geliyo kıyafeti başka

    7. Deniz Arda Gümüş

      👁👁 👃 👅

    8. Zehra AlmanyaGünlükleri

      Ezel yorumları cok sıkıcı

    9. Almina Bozkurt

      Asya ojenin rengi çok güzel kodunu verirmisin

    10. Zehra AlmanyaGünlükleri

      Hahahahahaha ne güzel oturuyor Asya. Bildiğim yalanlari dinlerken ben

    11. Elizabeth Leonela Ortiz Guerrero

      Quisiera en español como lo veo

    12. Irmak Alieva

      Merti cok sevdim ya Haha

    13. थपकी बिहान पांडे

      Erkeklerin klasik yalanı:"İŞLE İLGİLİ..."

    14. Herum Gammeln

      Insanları tanıdıkça yalnızlık daha güzel geliyor

    15. Samin sn

      Ilk bolumu bulamiyorum😕

    16. Yağmur Sürücü

      Volkanın hala hayır demesi o telefonu görmesem yemin ederim inanıcam dkdösöxkslxk

    17. Zehra Doğantürk

      İşi için asyadan kesinlikle yardım isteyecektir asya eşini süründüreli ve ayrılmalı bence

    18. Ayşe Baştürk

      Bir kadina en buyuk zarari yine bir kadin veriyor ne aci degilmi 0

    19. Ayşe Kılıçarslan

      11:14 bir derdim var🎶 sahneye müthiş uymuş

    20. Herum Gammeln

      Gözünün içine baka baka yalan söylemesi

    21. Öğreten Bayan

      11:34 Bir derdim var artık tutamam içimde

    22. semra kantar

      Asya inşallah katıl olmaz sürekli makas bıçak falan

    23. salak kanalı KANALI

      Sadakatsiz perşembe gğnüne alınabilir mi ya

    24. Hayrunisa Seval

      Lanet olsun aldatan erkeklere. Bir erkek aldatiyorsa ve karısını döşünmiyorsa başkası hiç döşunmez

    25. Gamze Bayrak

      Biri şu kadını sürekli saçıyla oynamamasını söylesin izlerken kafayı yiyorum 😡

    26. Aycan Akkaya

      Biizm eyşan hala formunda çok sinsi planlar yapıyor hissediyorum

    27. Hacer Kılıç

      Bu bahar öyle bir geçer zaman ki dizisindeki metenin aşık olduğu inci hoca mı yeni fark ettim ben

    28. Rukiye Yarba

      Fotoğraf çeken kimde acaba Cansu Dere midir

    29. Rukiye Yarba

      Bu dizi kadın isterse dizi benziyor Bu da aynı aldatmam var karısını

    30. Seda Tansu

      it oğlu it adam ya😀

    31. Yorumsuz

      11.33 Yalnız o sahneye o müziği koymak ne kral hareket ya, uyum mük.👏👍 "HERKES NEDEN DÜŞMAN"

    32. Melis Çakmak

      Volkan nasıl çocuk kandırılır iyi biliyo. Gidip babana söylerimmiş sölslslslslsmööss Derin biraz aklın çalışıyosa git söyle lan dicektin

    33. aras turan

      Dünyada yalanlardan başka bir şey yok. Bu dizinin adı yalanlar olmalıydı.

    34. aras turan

      cansu dereye yapılırmı be

    35. Sude ,

      Cansu Dere valizleri öyle güzel topluyor öyle güzel fırlatıyor ki ben bile attım sinirimi

    36. Evin Akgül

      Şu hayyatta asya kadar güçlü olsak yeter sonra gelsin dertler

    37. Deniz Gonca Kaya

      Bu adamda kişilik boz var ciddi anlamda

    38. Mehmet Güven

      Ezelde yaptıklarının cezasını cek bakalım şimdi xd

    39. Hayriye Delibaş

      Tam bir The Pier alıntısı . İzleyenler bilir 😆

    40. ediz kızı

      zincire vurduğum küfürlerin kilidiyle oynuyorsun yapma VOLKAN

    41. Narmin Azadsoy

      Derinin iyrencliyi bile asyanin saciyla oynamsindan cok sinirimi bozmadi🤦🏻‍♀️tum aklim orda kaldi

    42. Gizem Meşe

      Ya bahar hem çok safsin hemde çok gerizekali

    43. Zulya Safar

      Bu Asyanin besh dakkadan bir sachini ellemesi bi benimi sinir etdi !

    44. sema karan

      Her dizide bu kızın tukuruklerinden bıktım. Ayrıca 12 yıl önce asya hamileymiş ama oğlu 16 yaşında

    45. Merve Kibar

      01:17:16

    46. Ilgaz Demiralp

      OOOOOOOOOrrrrrrrrr.Ç

    47. Beyza Uçar

      Nil karakteri baya iyi olmuş

    48. elif s

      ulan mert nası bi öküzsün

    49. Ayşe Heper

      Asya saçını oynamayı bıraksa da bi diziyi izleyebilecek.

      1. Melike

        asya karakterinin bi özelliğiymiş

    50. ADEM MUHAMMED

      lan ben şu nil i çok sevdim abi juhygtrfed ama üzülüyomda o kıza

    51. kendinicinyasa

      Ezelciler bilir. 1:30:58'de ki bakışı.. Eyşan is loading....

    52. Dilek Gülüm

      Volkan şen var ya pis yaratığın ağzından salya akan bir yaratığın tekoşin tiksiniyorum senden 🤮🤮🤮

    53. Bihter Ziyagil

      Cansu Dere hayranım sana😍

    54. zuhal Cengiz

      Ruhum kaldırmıyor böylesini

    55. Melih ile Yol Hikayeleri

      Ateş ölçer lazer zaten vücuda değmesin gerek yk üstelik hijyen olmaz lazerli olmasınn sebebi bu 😏 Doktor rolü oynuyorsun orda uyaran yok mu kamera arkasında 😉

    56. Büşra Varan

      Bu hayatta asya olduğumuzu tekrar anladık bu diziyle.

    57. Buğra Öztürk

      Asya'ya helal olsun valla nasıl soğukkanlı davranabiliyo hiçbir şey olmamış gibi bide muayene ediyo o k*şarı 😠😠

    58. Ebru Özdek

      Volkan:Gönül hanımla ne konuşuyordunuz Asya:Derin i Volkan:Derin kim ya Asya:kızı

      1. Ebru Özdek

        @Yorumsuz aynen

      2. Yorumsuz

        Asya iyi dayandı ben olsam tekme tokat uçardım.

    59. Gültekin AYDIN

      oh my god

    60. Classy 么

      s4daka8z

    61. Fatma Alver

      Yaşadıklarımı anlatıyor, bu kadar içselleşemezdi kendimle bu senaryo, öyle bir geçer zaman ki çıkmıştı o kabus dönemlerimde, şimdi yaşadığım kabuslar yok tabii ki şükür, ama yaşayacak eşim de yok zaten🙃, şimdi de bu dizi.. Geçmişi acıyla hissetmiyorum artık, olgunlaştım bayağı, hayat bu, devam ediyor, 😊😊

    62. Gulay Gencer

      Bavulları fırlatırken oiçim nasıl rahatladı oh..

    63. Leman Musayeva

      Asya yanıltdı beni. Güçlümü diye Ali için seni affederim diyor? Başta öyle gösderdiler ama bu cümle hiç de güçlü kadın olmadığının kanıtı

    64. Emine Yildiz

      Bu dizi güzelmiş ama neden herkes yutkunmakta zorlanıyor anlamadim dogrusu

    65. Mesut Ceylan

      Tanrı asya nı gazabından korusun seni dostum 😃yanlış kadına yanlış yaptın ....?

    66. Dilara Tombak

      “Sesinin tınısına dikkat et!” Ah dilara pamuk her yerde belli ediyorsun kendini KÜLFĞQKGÜQLÜBLWĞGLQĞLF

    67. Vusale Aliyeva

      Zen'in reklami

    68. Fikret Dicer

      O kapak fotoğraftaki kadin anne de oynamisti o erkek sarp yani kadin dizinsinde oynadi

    69. GGG 36

      ben normalde burdaki abiden daha kötü bi insanım ama niyeyse bu abiyi izlerken benden kötüymüs gibi görüyorum. bilmem belki de kendim hakkında kötü konusarak vicdanımı rahatlatmaya calısıyorumdur

    70. Elvan Tarmaşır

      Sevgilime olan güvenim de bitti bu volkan şerefsizi yüzündennn

    71. Süleyman Bütün

      Siz hicy bir Sabah uyandığınızda tüm vazgeçtiklerinizi geri istediniz mi ben istedim Eyşan Atay

    72. Mehtap Koç

      Cansu dere şunların hepsinden afilli bir intikam alır

    73. melike Özen

      Asya çıkarsana içindeki eyşanı 😡

      1. Bihter Ziyagil

        Çıkarıcak bekleyin...😂

    74. Zeynep'in Güncesi zeynepin_guncesi

      10:47 mertin gozleri dbfhhfhccu

    75. yusuf yücedağ

      Asya kardiyolog değilmiydi kan aldı idrar falan çok saçma

    76. billie eilish fann

      40 . 56 e polise git gerizekali

    77. LPS ÇİLEK

      1:29:30 derin in telegramımı var wtf

    78. Umida Saym

      Ama buda benim fikrim biraz abartici deyilmi aldatilma hikayesi diziye gore aslindada orasi hayatda ben olsaydim hadi janim bu yollar sana acik kapi hep acik git gidebildigin kadar derdim dusunup ağlamak yerine birazda kendimden suc arardim bi adamin karisindan bi ilgi gelmediği zaman o ilgiyi sokakdan arar bu tejrubeye dayanan bi durum

    79. yaşam Pinar'i

      Yemekte ne var diyince ben varim demedin adam mac izlemeye gitti😄

    80. Eylem D.

      Cansu Dere'nin her dizide eski halleri neden kahküllü?

    81. İbrahim Emre Ünal

      Hikaye hakkında tahminim var: Volkan, Derin ile iflas etmemek için sevgili oldu aslında halâ Asya'yı seviyor *tahminim doğru çıkarsa yorumumun altına müq tahmin yazmayı unutmayın* ❤❤

    82. Fatma nur

      Allah aşkına saçını rahat bırak asya

    83. fethiye B

      1,23 ten sonrası bir kadının evliliğini kurtarmak için yardım çığlıkları... Kendimden biliyorum... Ama şükür ki karşımdaki yalan söylemeyi tercih eden için delil toplayarak boşandım, mutluyum 🤲🙏

    84. Hüsna Köşger

      Volkan o kadar profesyonel yalancı ki; doğruyu bilsen dahi inanıyorsun adama.

    85. Hüsna Köşger

      Mert de karaktersiz ama en azından dürüst bir karaktersiz. Yaptı mı utanmadan yapıp söylüyor... Göstere göstere cwhdhdhj

    86. Betül Kurudere

      Keske hergun yayinlansa da izlesem uzun suredir ilk.defa dizi izliyorum cok ilgimi cekti

    87. ecrin sekeroglu

      1:33:29 bazen sadece arkadaki teyze olup volkana tokat atmak istersin.

    88. Gizem Özgüngör

      Asyanın doğum gününden eve gelip üstünü değiştirmeden yatak çarşaflarını değiştirmesi ve içindeki yangını hiç bir şeyin dindirmeyişi gibi 🤦🏻‍♀️

    89. genç koala

      🤬.

    90. Çiğdem gülcan

      Çocuk varsa öyle ha deyince gidilemiyor işte.

    91. Hamdiye Sevinç

      Derinin doktordayken üzerindeki kıyafetle doktordan eve geldiği kıyafetin değişikliğini de anlamış değilim bukadar basit hatalar neden 😜😜😜

    92. Yeliz Güleş

      Volkan gevşeklikte bir dünya markasısın😕

    93. Çiğdem gülcan

      Aşk-ı Memnu II : Bihter 'in dönüşü

    94. Selma Yüksel

      İntikam soğuk yenen bir yemektir..

    95. Gamze

      Bu dizinin müziği bir dizinin müziğine benziyor da hangisi çıkaramıyorum kafayı yiycem

    96. Tuğçe Öztürk

      Hayatımda izlerken en gerildiğim dizi bu olmuş olabilir!

    97. Blackpink Bts

      Tam bir f..... Sin derin, malesef piyasada senin gibi kızlardan çok var

    98. leyla Dayan

      Yaa o kediyi yerim taa sesi

    99. leyla Dayan

      Bence hiç uygun değiller birbirine demek istediğim volkan ve derin hiç uymuyorlar haklıyım diyenler 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

    100. Doğa cng

      Bu diziden sonra insanlara karşı zaten olmayan güvenim tekrar yok oldu